ОБЯВИ ЗА СТАЖ

Job Description

 

*Job Description

 

About IBM 
IBM is a global technology and innovation company. It is the largest technology and consulting employer in the world, with presence in 170 countries. The diversity and breadth of the entire IBM portfolio of research, consulting, solutions, services, systems and software uniquely distinguishes IBM from other companies in the industry. 

Our Center:
The Client Innovation Center is the newest and largest IBM center in Sofia, Bulgaria. It is a hub of global importance for the company, providing end-to-end IT services, including network management, server systems operations, maintenance and monitoring of computer hardware and software covering some of the biggest world markets – US, Canada, Europe, Australia and New Zealand.


The Storage Technical Support Apprenticeship Program requires full-time employment with a maximum duration of 12 calendar months . During the learning journey the Apprentice is gaining new skills on the specific skill set that is needed to provide remote technical support assistance to clients and IBM technical personnel on server and data storage products.
During the whole program extensive training and workshop sessions will be conducted, in order to obtain not only deep technical knowledge and understanding of Storage concepts, but also proficient communication skills and corporate culture.
An experienced engineer - Mentor - will be assigned to the apprentice, to provide support and guidance throughout the learning journey.


You will learn how to:
  • Use in an appropriate way IBM communication channels (mail, Same Time, Slack, etc.)
  • Interpret online manuals regarding IBM code and application interfaces.
  • Communicate with other support centers and business units.
  • Develop and demonstrate proficiency in Storage hardware and software platforms.
  • Demonstrate soft skills and technical skills that contributes to client satisfaction.
  • Contribute positively towards the achievement of performance targets in all aspects of the team’s activities.
You will practice how to:
  • Provide remote troubleshooting and analysis assistance for installation, usage and configuration.
  • Answer questions for general usage and operations of system components. Provide problem determination/problem source identification.
  • Review diagnostic information to assist in isolation of a problem cause (which could include interpretation of traces and dumps).
  • Identify known defects and fixes to resolve problems.
  • Provide technical support within established guidelines.
This Apprenticeship will require working on flexible hours.

At IBM you will have the opportunity to communicate with global teams who have different responsibilities, interests and knowledge. Here you will be placed in a dynamic environment, where you will be given the opportunity to raise your technical skills and become part of the IBM Systems Team.
 

УНИВЕРСИТЕТ ПО БИБЛИОТЕКОЗНАНИЕ И ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ“ в качеството си на партньор по проект - „Разработване на продуктова иновация - платформа като услуга в областта на Информатиката“ с договор №BG16RFOP002-1.005-0064-C01 по процедура за предоставяне на беззвездна финансова помощ  BG16RFOP002-1.005 „Разработване на продуктови и производствени иновации“, търси да назначи 4-ма души на позиция по проекта: Изследовател “Автоматизирани системи за обработка на информацията и управление

Минимални и специфични изисквания за позицията:

Образование - висше образование, докторант или научна степен доктор в сферата на информатиката, компютърните науки и/или информационните технологии.

Квалификация - знания и умения по програмиране, операционни системи, информационни системи и интернет на нещата, управление и програмиране на вграден софтуер за безжични сензорни мрежи

Професионален опит - изследователска и научна работа в сферата на интернет на нещата, математическо моделиране на процеси и системи, статистически и симулационни модели, проектиране и изграждане на информационни системи.

Функции (отговорности и задължения):

1. Концептуално изследване на възможностите и тенденциите за създаване на продуктовата иновация. В това индустриално научно изследване се включват следните изследвания и научни разработки:

1.1 Изследване за създаване на концептуален модел за измерване на размера и вида публика, която присъства пред рекламните (дигитални) дисплеи посредством анализ на получени SMART сигнали, за преход към отворени системи и интегрирани среди и платформи, които поддържат множество приложения със социална значим.

1.2 Изследване на потенциала за интеграция на архитектури и компоненти на иновативния продукт с облачни решения и подходи за управление на големи масиви от данни, обосноваване в дълбочина.

1.3 Изследване и демонстриране на взаимосвързаните случаи на използване на Smart обекти и валидиране на концепциите за генеричните технологии, които могат да обслужват множество среди. Анализ на методите и алгоритмите на системата за управление на големи масиви от данни.

2. Създавне на алгоритми, методи и модели за анализ на големи масиви от данни:

2.1 Създаване на концептуален модел за откриване на съвпадения в големи масиви от данни.

2.2 Разработване на интелигентен интегриран метод за откриване и анализ на еталонни данни, подходящи за управление на Smart стройствата в реално време.

2.3 Синтез на алгоритми за филтриране на необходимите данни на базата на предложения метод.

2.4 Верификация и валидиране. За тази цел ще бъдат използвани получените по време на експериментите данни.

3. Създаване на модел, метод, алгоритъм и експериментално изследване на прототип на софтуер за анализ на големи масиви от данни.

3.1 Експериментално изследване на получените данни и статистическо моделиране на топологии за изграждане на устойчива среда за обмен на достоверни данни.

3.2 Създаване на схема на прототип и експериментално изследване на елементите на системата за предаване на сензорните данни и тяхната последваща обработка. Оценка на проведените експерименти.

3.3 Изследване и анализ на възможностите за съхранение и обработка с достатъчно висока скорост на получаваните в реално време големи масиви от данни (big data).

4. Създаване и тестване на прототип на иновативния продукт.

Период на заетост (в месеци) - 17 месеца

Часова заетост на персонала - 4 часа на ден

Месторабота: гр. София

Срок на валидност на обявата: 7 календарни дни;